آخرین شماره هفته نامه فامیتسو (Famitsu) شامل مصاحبه با 110 سازنده بازی ژاپنی است که در آن در باره ی دیدگاهشان نسبت به سال 2016 از آنها سوال شده است و در این بین کارگردان شرکت Atlus، کاتسورا هاشینو، درباره هدفهای خود در زمینه داستان پردازی در بازیها به خصوص بازی Persona 5 توضیح میدهد.
اسکن مصاحبه هاشینو در مجله فامیتسو
کاتسورا هاشینو (Atlus):
" به نظر من در حقیقت تفاوت بازی ها با فیلم و رمان این هست که شما بر اساس انتخابهایی که در طول بازی انجام میدین در پایان برای نحوه خاتمه بازی به طور مستقیم احساس مسئولیت کنید. همچنین در حقیقت من بازیهام رو چیزی که صرفا برای تمام کردن باشه، نمیدونم بلکه فکر میکنم چیزی فراتر از سرگرمی و بسیار تاثیر گذار هستند. در حقیقت این همون دلیلیه که باعث شد وارد دنیا بازی بشم. من فکر میکنم بازی بعدیم، هرچند کم، به این هدف دست پیدا کرده. خیلی خوشحال میشم که این بازی بتونه انتظار کسانی رو که خیلی وقته منتظرش هستن برآورده کنه و براشون لذت بخش باشه.
در سال 2016، ما تصمیم داریم که یکی از بزرگترین بازیهای تا به حال مون رو، Persona 5، به طور موفقیت آمیز به بازار عرضه کنیم. وقتی که عرضه بازی به تاخیر افتاد، ما گفتیم که میخواهیم برای هر چه بهتر کردن بازی و ارائه یک بازی بی نقص تمام تلاشمون رو بکنیم. و الان احساس میکنم که ما به اون نقطه رسیدیم. لطفا منتظر خبرهای جدید که به زودی منتشر میشن، باشید."
Persona 5 قرار است برای کنسول های PS3 و PS4 در اواخر تابستان 2016 در ژاپن و در ادامه همان سال برای آمریکای شمالی عرضه شود.
نظرات (2)