آقایان رابرت رایان و ارین دلی، طراحان بازی کمپانی ناتی داگ و نیز آرن میر مدیر روابط عمومی این شرکت، اطلاعات بیشتری را درباره آنچه که می توان از Uncharted 4: A Thief's End انتظار داشت در اختیار همگان قرار دادند.
اولین چیزی که مشخص شده است این است که قرار است در قسمت تک نفره اصلی بازی یک «ویلای ایتالیایی» وجود داشته باشد و نقشه شبانه «پشت بام ها» نیز از آن الهام گرفته شده است.
«هدف تصرف گوشه گوشه یک ویلای ایتالیایی جذاب است که در یکی از محل های بخش تک نفره بازی جای دارد».
شایان ذکر است که هنوز نمی دانیم که منظور از این ویلا این است که واقعاً در ایتالیا قرار دارد یا این که صرفاً به سبک ایتالیایی ساخته شده است اما وقتی جذابیت نقشه پشت بام ها (Rooftops) را در نظر می گیریم، انتظار برای رسیدن این بازی سخت تر می شود.
جزئیات زیر نیز در مورد بخش چندنفره اعلام شده است:
- توسعه دهندگان مخفی کاری را نیر در نظر گرفته اند و کماکان چگونگی جای دادن عناصری از این حالت در بازی را در نظر دارند. آن ها بر این باورند که در حال حاضر، بازیکنان مخفی کار گزینه های زیادی را در قسمت چندنفره پیش روی خود ندارند.
- پس از عرضه بازی، کاراکترهای جدیدی به آن اضافه می شوند.
- با توجه به بازخوردی که از بتای بسته بازی به دست آمده است، کاراکترهای Brute طوری تغییر یافته اند که به خودی خود به روی دشمن آتش نمی گشایند، اما حواس خود را در اطراف بازیکن جمع می کنند؛ لذا به عقب راندن تیم دشمنان به وسیله لشگری از Brute ها بسیار دشوارتر شده است.
- برای متعادل سازی اسلحه ها، تغییراتی در آن ها اعمال شده است.
- اسلحه تک تیر انداز (sniper) در بازی به نام خانوادگی یکی از تسترهای QA در تیم که بیشترین دقت را دارد نامگذاری می شود. شاتگان نیز به نام تستر QA دیگر نامگذاری می گردد. از این دست Easter egg ها به تعداد بسیار بیشتری در این بازی وجود دارد.
نظرات