چند تا از کارهای Zeke رو در زیر میتونید ببینید
Fader :
بازی در سبک Maze که در اون گیمر با حرکت عمودی و افقی با 3 دنیا یا محیط بازی ارتباط برقرار میکنه و شامل تعداد زیادی موجودات منحصر بفرد موسیقیایی و همینطور محیط سرشار از موسیقی هست.fader در 6 هفته برای شرکت در کلاس طراحی بازی مینیمالیست Andy Nealen ساخته شده طراحان دیگه ی هم غیر از Zeke برای ساخت بازی با ایشون همکاری داشتن .
Tennis and Not Tennis :
با همکاری Robert Dionne و Stephen Clark در سال 2013ساخته شده برای یکی دیگر از کلاسهای دانشگاه .
منبع الهام بازی تئوری operational formalism هست نوشته ای از دو مترجم بنام های Richard Pevear , Larissa Volokhonskyکه درترجمه Demons اثر داستایوفسکی از این تئوری نام بردن .
Demons معنای دانش هست وسیله ای برای جستجو که فراتر و پیشرفته تر از خالق خودش هست چیزی که بنام operational formalism از اون یاد میشه
Two Things :
بازی ماجراجویی اول شخص ساخته شده در سال 2012
Soft Body :
همونطور که قبلا در اینجا هم گفته شد Soft Body یک بازی اکشن هست که گیمر در اون کنترل دو کاراکتر مار مانند نرم و چسبنده رو در اختیار داره هدف رنگ کردن دنیای بازی با این مارها هست و با پیشرفت در بازی دنیای اطراف تغییر میکنه و چالش های جدیدی رو برای گیمر بوجود میاره . اکشن بازی بالا هست ولی در محیطی ارام و خلسه وار دنبال میشه چیزی که Zeke برای توضیح بازی عنوان میکنه سبک سریع Super Meat Boy در تلفیق با سبک بازی تیراندازی عمودی و دیوانه وار Ikaruga
نظرات