در جریان مصاحبه ای که EPNdotTV اخیرا با آقای Cory Barlog کارگردان فرنچایز God of War انجام داده است، وی اعلام کرد که خط داستانی پخته تر بازی در دست ساخت God of War که با عمق قابل توجهی به رابطه بین کریتوس و پسرش می پردازد، از بازی فوق العاده محبوب The Last of Us تولید کمپانی ناتی داگ الهام گرفته شده است.
بهبودی که در روایت داستان در این بازی انجام شده است، یک داستان سراسر جنگ و انتقام را به یک داستان عمیق تر که بازیکنان را به فکر وا می دارد بدل کرده است. این داستان بازیکنان را تا حدی به چالش می کشد که در بازی های پیشین God of War تجربه نکرده اند.
آقای بارلوگ گفت: «The Last of Us بازی شگفت انگیزی است. ناتی داگ یک تیم فوق العاده بااستعداد است و مقایسه شدن با آنان واقعا مایه مباهات است». وی در ادامه گفت: «اما برای من این تاثیرگذاری بیشتر شبیه گذار از Resident Evil 3 به Resident Evil 4 است. مخاطبین آماده داستان های پخته تر باشند، و همانند افراد به شدت چالش طلب، منتظر این باشند که اندکی بیشتر وارد عمق داستان شوند و به فکر این نباشند که پاسخ سوال ها همانند لقمه آماده در اختیارشان گذارده شود».
او ادامه داد: «عنوان The Last of Us در این موضوع نقش داشته است و من از این بابت خوشحالم. ظاهراً وارد برهه ای شده ایم که بازیکنان به دنبال چنین محتواهایی هستند».
لازم به ذکر است که آقای بارلوگ در یکی از مصاحبه های پیشین گفته بود که این استودیو برای اعطای صفات انسانی به کریتوس، از یک سریال تلویزیونی کنسل شده ی جنگ ستارگان الهام گرفته است.
از منظر گیم پلی، استودیوی سانتامونیکای سونی همچنین نمایش مجدد صحنه هایی از قسمت های پیشین God of Wars را در نظر گرفته است؛ صحنه هایی که در قالب فلش بک به نمایش در خواهند آمد و قطعاً برای بازیکنان لذتبخش خواهند بود. از دیگر ویژگی هایی که God of War خواهد داشت می توان به وجود یک سیستم RPG غنی تر، کات سین های حماسی، و قابلیت ساخت یا به اصطلاح craft منابع اشاره کرد.
نظرات (1)