سری FF بصورت سنتی بر پایه CutScene های سینماتیک و گفتگوهای نسبتا طولانی شکل میگرفتن تا داستان بازی رو نقل کنن ولی به نظر میرسه در FF 15 روش Square Enix برای داستانگویی عوض شده.Hajime Tabata کارگردان بازی در گفتگو با Examiner گفت که مهم هست که داستان بازی به صورتی بازگو بشه که اجباری یا به عبارتی یک خطی نباشه و بیشتر مثل بازی Last of Us باشه .
البته هنوز مشخص نیست که معنی واضح و روشن این حرف چی هست و ایا بازی بصورتی خواهد بود که خیلی از بازیکن ها که علاقه ای به دنبال کردن متن داستانی ندارن برای برگشتن به قسمت اکشن بازی مجبور به فشار دادن دکمه Skip نشن .
نظرات