آدام ویلیامز جزئیاتی را در مورد داستان بازی Detroit: Become Human ارائه کرد
در نمایشگاه بازی پاریس شاهد نمایش تریلری از بازی Detroit: Become Human بودیم که عواقب سنگین تصمیمات بازیکنان را نشان میداد. اکنون «آدام ویلیامز» (Adam Williams) به عنوان سرپرست نویسندگان این بازی در مصاحبه اخیر خود با Gamereactor، در ارتباط رویکرد کلی داستان این عنوان، با تصمیمات بازیکنان، جزئیاتی را ارائه کرد.
ویلیامز اعلام کرد که هدف تیم آنها، خلق یک داستان معنیدار و تاثیر گذار بوده است، حتی اگر برای رسیدن به این هدف، با مشکلات جدی با جامعه و طرفداران روبرو شوند. Detroit: Become Human برای افراد بزرگسال ساخته شده است، بنابراین با سوالات و مسائل جدی روبرو خواهد بود. او در ادامه توضیح داد که هدف آنها تحسین هیچ نوعی از خشونت نیست اما برای دست یافتن به تاثیر گذاری مد نظرشان، باید حوادث ناراحت کنندهای در این بازی روی دهند، در غیر اینصورت، تصمیمات اشتباه بازیکنان، عواقب جدی را در پی نخواهند داشت.
ویلیامز در انتها اعلام کرد که در این عنوان، بازیکنان با انتخابهای مختلفی روبرو خواهند بود که عواقب انتخاب هر یک از آنها، نه تنها بر روی شخصیتهای نزدیک، بلکه بر روی طیف گستردهتری از شخصیتها تاثیر گذار خواهد بود.
بازی Detroit: Become Human در فصل بهار سال 2018 عرضه خواهد شد.
نظرات