آقای Patrick Soderlund، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره استودیوی EA، در جریان یکی از رویدادها، نکته کوچک اما جالبی را در مورد بازی Battlefield 1 بیان کرد. این موضوع خصوصاً به اسب هایی که در تریلر پر بازدید این بازی مشاهده کرده اید مربوط می شود؛ اسب هایی که یک بخش بنیادی از جنگ افزارهای مورد استفاده در جنگ جهانی اول محسوب می شوند.
آقای Soderlund بیان کرد که این ناشر، یک سری امکانات و تاسیسات بزرگ موشن کپچر (motion capture) را در ونکوور کانادا در اختیار دارند، و حال از این امکانات برای شبیه سازی حرکت اسب ها در این بازی استفاده می کنند. به گفته او، تاثیر استفاده از این فناوری را می توانید در حرکت اسب ها در تریلر منتشرشده ببینید.
با توجه به اندام و هیکل بزرگ اسب، این موضوع قطعاً پرابهت و گیرا خواهد بود. حتی نحوه طراحی و پوشاندن لباس های سنسوردار موشن کپچر بر تن اسب می تواند بسیار دیدنی باشد. با این توصیفات می توانیم انتظار داشته باشیم که بر خلاف بازی مورد انتظار اما کاملاً تخیلی COD:Infinite Warfare، در Battlefield 1 یک بازی فوق العاده واقع گرایانه را تجربه کنیم.
پ.ن: فناوری موشن کپچر یا موکپ (Mo-cap) به فرآیند ثبت و ضبط حرکت های اشیا یا افراد اطلاق می شود. این فناوری کاربرد بسیاری در حوزه نظامی، سرگرمی، ورزش، پزشکی، پردازش تصویر و رباتیک دارد. در این فناوری حرکات فرد را ثبت کرده و با پیاده سازی آن بر روی یک کاراکتر، انیمیشن حرکت های او را شبیه سازی می کنند.
نظرات (1)