هنر کیمیاگری را فرا بگیرید، سرزمین‌های فراموش‌شده را جست‌وجو کنید، هیولاهای درنده را رام کنید و از وقوع یک فاجعه جلوگیری کنید؛ این بهترین توصیفی است که می‌توان از The Serpent Rogue داشت. یک بازی roguelite اکشن و ماجراجویانه که در طی 4 سال توسط استودیوی Sengi Games توسعه یافته و Team17، ناشری که شاید پیشاپیش ب ... ادامه مطلب
7
خوب
استودیوی Logic Artists در بازی Expeditions: Rome به بهترین شکل فرمول فرنچایز شناخته شدۀ خود را توسعه داد و در کنار ساخت یک عنوان نقش آفرینی جذاب به همراه برخی ویژگی‌های ژانر استراتژی، روایت درگیرکننده‌ای را هم با بهره‌گیری از وقایع و حقایق تاریخی یکی از پر حادثه‌ترین مقاطع روم باستان ساخته و پرداخته کرد تا در ... ادامه مطلب
7.5
خوب
بازی Solasta: Crown of the Magister یکی از بهترین اقتباس‌ها از قواعد Dungeons & Dragons در سال‌های اخیر بود که به لطف همکاری پس از عرضه از جانب سازندگان با طرفداران، با آپدیت‌های مناسب به بهترین شکل در حدود یک سالی که از عرضۀ آن می‌گذرد، توسعه‌ یافته و تبدیل به اثری کامل‌تر شده است. اولین محتوای قابل دانل ... ادامه مطلب
7.5
خوب
موج ساخت بازی‌های ویدئویی با طراحی گذشته‌نگر (Retro) در این سال‌ها، منجر به خلق آثاری به یادماندنی بسیاری شده که در کنار دست گذاشتن روی نوستالژی حاصل از یادآوری عناوین قدیمی، سازندگان آن‌ها با استفاده از امکانات امروزی به بازبینی ساختاری و روایی آثار کلاسیک پرداخته‌اند. البته در این میان محصولاتی هم هستند که ... ادامه مطلب
2
ضعیف
با توجه به کنترل کامل جریان اصلی بازار شوترهای اول شخص توسط دو سه عنوان انگشت شمار، تا زمانی که ترند موفق دیگری توسط سازندگان مستقل برای دست‌یابی به درآمد از طریق جریان حاشیه‌ای این بخش از صنعت کشف شود، بومر شوترها بخش مهمی از بحث در مورد این ژانر باقی خواهند ماند. در نتیجه بهتر است به جای غُر زدن در رابطه با ... ادامه مطلب
8
خیلی خوب
با وجود علاقۀ ناشران بزرگ صنعت بازیسازی به کسب درآمد از طریق ارزان‌ترین روش‌های ممکن و همه گیری تولید نسخه‌های بازسازی و بازنشر از عناوین قدیمی، احتمالاً هیچ ناشری در این زمینه توانایی رقابت با Square Enix را ندارد و علاقۀ این شرکت به عرضۀ مجدد محصولات گذشته که قدمتی قابل توجه و از نسل چهارم کنسول‌های خانگی د ... ادامه مطلب
8.5
خیلی خوب
وقتی که استودیوی ناشناختۀ Traveller's Tales در سال 2005 و در بهبوهۀ عرضۀ فیلم Revenge of the Sith (که در آن زمان تصور می‌شد آخرین فیلم در دنیای جنگ ستارگان خواهد بود)، اولین بازی ویدئویی لگویی اقتباسی را منتشر کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد که آثار لگویی تبدیل به امپراطوری کوچک و موفقی در این صنعت شوند به طوری که ... ادامه مطلب
8.5
خیلی خوب
چند روز پیش در رابطه با تأثیر موفقیت Stardew Valley بر ایجاد موجی که منجر به تولید تعداد زیادی آثار مشابه توسط بازیسازان مستقل شده صحبت کردم و بازی FixFox را هم به نوعی می‌توان در همین موج بازیسازی قرار داد منتها اینجا به جای کشاورزی باید به تعمیرکاری مشغول شوید و به جای حضور در یک محیط آرامش‌بخش روستایی، وقا ... ادامه مطلب
9
عالی