بازی Elder Scrolls V Skyrim بدون شک یکی از بهترین آثار نقشآفرینی تاریخ صنعت ویدیوگیم محسوب میشود. عنوانی که حال آپدیت جدیدی برای آن منتشر شده که با نام نسخه سالگرد از آن یاد میشود. در ادامه با بازی مگ همراه باشید تا اکثر موارد مهمی که در این نسخه به بازی اضافه شدهاند را بررسی کنیم.
در حال حاضر بازی Skyri ...
ادامه مطلب
7.5
خوب
تأثیر بازی Grand Theft Auto III به طور خاص و Rockstar Games در سطح کلان بر صنعت بازیهای ویدئویی مسئلهای غیرقابل کتمان است و به گونهای که از مهمترین تصمیماتی که زمینهساز موفقیت مایکروسافت در نسل هفتم کنسولها شد، قمار چند ده میلیون دلاری روی نسخۀ چهارم سری GTA بود که برای همیشه به عرضۀ اولیۀ انحصاری محصول ...
ادامه مطلب
1
ضعیف
حتی بی منطقترین طرفداران Ubisoft هم احتمالاً منکر این نکته نیستند که در حدود پانزده سال اخیر، اکثر قریب به اتفاق تولیدات این استودیو از فرمول ساختاری مشابهی استفاده میکنند که به مرور حال و هوایی تکراری به این آثار داده و هر چه که بازیسازانِ استودیوهای مختلف یوبی سافت در سراسر جهان تلاش کردهاند تا شاخ برگ و ...
ادامه مطلب
8.5
خیلی خوب
استودیو کهنهکار اکراینی فراگویرز از سال ۲۰۰۰ در زمینه بازیسازی شروع به ساخت و توسعه بازیها کرد. از همان آغاز حیات این استودیو، آنها حق ساخت اثر شرلوک هلمز را به دست گرفتند و تا به امروز هفت عنوان از این سری را در ژانر ادونچر منتشر کردهاند. عناوینی که هر کدام از آنها از مشکلات متعددی رنج میبرند و تا به ...
ادامه مطلب
7.5
خوب
بازی Final Fantasy V در زمان عرضه پایهگذار تعدادی از اولینها و یکی از مهمترین آخرینهای تاریخ این فرنچایز بود. مهمترین اولینها، حضور «یوشینوری کیتاسه» در مقام نویسندۀ داستان بود که در شمارههای بعدی به کارگردان اصلی این مجموعه تبدیل شد و تغییراتی اساسی در فضای قصهگویی این عناوین صورت داد، طراحی سیستمهای ...
ادامه مطلب
8.5
خیلی خوب
بعد از توجه ویژۀ بازیسازان به مقولۀ آشپزی در جریان نسل هشتم کنسولها و عرضۀ عناوینی که این فعالیت را با ساختارهایی خلاقانه ترکیب کرده و محصولاتی به شدت سرگرمکننده را خلق کرده بودند، از دید افرادی که به هنر آشپزی علاقهمند هستند بیم آن میرفت که شاید این توجه خاص یکی از روندهایی باشد که از نسلی به نسل دیگر فر ...
ادامه مطلب
8
خیلی خوب
برای Yoko Taro و البته افرادی که از زمان Drakengard با سبک خاص قصهگویی و خلق جهان او (با وجود تمام کاستیهای در گیمپلی و گرافیک) همراه شده بودند، عرضۀ موفقیتآمیز Nier:Automata لذت دو چندانی داشت. این موفقیت نام یوکو تارو را وارد جریان اصلی صنعت بازیسازی کرد که نوید این مسئله را میداد که قرار است شاهد فرصت ...
ادامه مطلب
8
خیلی خوب
ساخت بازیهای جهان باز این روزها برای استدیوهای عظیم شرکت «یوبیسافت» بنظر میرسد که تبدیل به امری عادی و از پیش تعیین شده مبدل گشته و به همین منوال شباهت آنها به یکدیگر حتی در مناطق نقشههای هر بازی متفاوت نیز انکار ناپذیر است اما دلیلی وجود دارد که یوبیسافت همچنان با تمام قدرت به این کار ادامه میدهد و آن ه ...
ادامه مطلب
7
خوب